مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-15پزشكي

بیمارهای غیر اورژانسی در بیمارستان های البرز پذیرش نمی شوند


رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه تعداد تخت های بیمارستانی محدود است و تنها بیماران اورژانسی پذیرس می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، مهرداد بابایی، رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی و سخنگوی ستاد مقابله با  دارد  و امروز وضعیت این نقاهتگاه مورد بررسی قرار گرفت که در صورت لزوم و پرشدن ظرفیت بیمارستان ها، این نقاهتگاه  آماده  به کار است.

بابایی در پاسخ به اینکه آیا بیمارستان های البرز ظرفیت افزایش پذیرش بیماران کرونایز را دارند، بیان کرد: بیمارستان های البرز ظرفیت بستری دارند؛ اما ما بیماران غیر کرونایی را نیز باید پوشش دهیم.

در حال حاضر  بیماران غیر اورژانسی را ترخیص کردیم و تنها بیماران اورژانسی و کرونایی در بیمارستان ها بستری می شوند.

اما این شرایط نمی تواند دائمی باشد؛ چرا که برخی بیماران غیر اورژانسی از جمله بیماران صعب العلاج، نیاز به بستری دارند و تخت های بیمارستان ها نیز محدود است؛ بنابراین باید علاوه بر مقابله با بیماری، ظرفیت های جایگزین برای بیمارستان ها در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: طبق تجربه پیک های  قبلی این بیماری هزار تخت برای بیماران کرونایی در استان در نظر گرفته بودیم که پر شده که این ظرفیت را با 200 تخت دیگر افزایش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارهای غیر اورژانسی در بیمارستان های البرز پذیرش نمی شوند

بیمارهای غیر اورژانسی در بیمارستان های البرز پذیرش نمی شوند