مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-15بين الملل

عناصر گروهک تروریستی «الاحوازیه» به تأمین مالی تروریسم متهم شدند


دادستان کل دانمارک سه تن از عناصر گروهک تروریستی «الاحوازیه» را متهم کرد که با سازمان جاسوسی عربستان، در تأمین مالی و ترویج تروریسم در ایران دست داشته اند.

- دادستان کل دانمارک سه تن از عناصر گروهک تروریستی الاحوازیه را متهم کرد که با سازمان جاسوسی عربستان، در تأمین مالی و ترویج تروریسم در ایران دست داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، دادستان کل دانمارک امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که سه تن از اعضای گروهک تروریستی الاحوازیه با همکاری دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی در تأمین مالی و ترویج فعالیت های تروریستی در ایران دست داشته اند.

طبق این گزارش، سه تن از اعضای گروهک الاحوازیه در ماه فوریه سال گذشته میلادی در دانمارک دستگیر شده بودند و از آن زمان تاکنون در بازداشت بوده اند.

لیز لوته نیلاس ، دادستان پرونده در کپنهاگ در بیانیه ای اعلام کرد: این یک پرونده بسیار جدی است که افراد در دانمارک فعالیت های اطلاعاتی غیرقانونی انجام داده اند و از دانمارک به ترویج و تأمین مالی تروریسم در دیگر کشورها پرداخته اند .

دادگاه این سه عنصر گروهک الاحوازیه در تاریخ 29 آوریل (9 اردیبهشت ماه) و در دادگاه منطقه راسکیله دانمارک آغاز خواهد شد و هرکدام از این سه تن با محکومیت تا 12 سال حبس روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناصر گروهک تروریستی «الاحوازیه» به تأمین مالی تروریسم متهم شدند

عناصر گروهک تروریستی «الاحوازیه» به تأمین مالی تروریسم متهم شدند