مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-15بين الملل

آمریکا: هرکس در مسیر اصلاحات در لبنان مانع تراشی کند، تنبیه می شود


معاون وزیر امور خارجه آمریکا بر پایبندی واشنگتن به حمایت از بیروت تاکید کرد و افزود: مردم لبنان دچار رنج هستند زیرا رهبرانشان در عمل به تعهدات و حل مشکلات اقتصادی شکست خوردند.

- معاون وزیر امور خارجه آمریکا بر پایبندی واشنگتن به حمایت از بیروت تاکید کرد و افزود: مردم لبنان دچار رنج هستند زیرا رهبرانشان در عمل به تعهدات و حل مشکلات اقتصادی شکست خوردند.

در این راستا برخی منابع سیاسی پیگیر مسایل داخلی لبنان از طرح پیشنهادی دولت آمریکا برای ارائه یک کمک 60 میلیون دلاری به ارتش لبنان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع سیاسی پیگیر تحولات لبنان به روزنامه الشرق اوسط چاپ لندن گفتند: سفر دیوید هیل، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی به لبنان ابتکار عمل سیاسی جدید به معنای معمول آن نداشته و احتمالا به دلایلی در ارتباط با مساله ارتش لبنان و نگرانی از تاثیر بحران مالی، اقتصادی و معیشتی بر انسجام آن و به خطر افتادن دستاوردهای امنیتی مشترک لبنان و آمریکا، در مقطع زمانی فعلی انجام شده است.

منابع یاد شده فاش کردند: در نتیجه طرح رسانه ای که برای اعلام احتمال فروپاشی ارتش لبنان و هشدار نسبت به آن چند هفته قبل از زبان فرمانده آن آغاز شده و با آغاز سفر هیل به لبنان دوباره تاکید شد و نیز از طریق لابی لبنان در واشنگتن به آن پرداخته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: هرکس در مسیر اصلاحات در لبنان مانع تراشی کند، تنبیه می شود

آمریکا: هرکس در مسیر اصلاحات در لبنان مانع تراشی کند، تنبیه می شود