مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-15بين الملل

تنها راه تأمین آب شرب کرمان انتقال آب خلیج فارس است/تداوم کم بارشی در فروردین ماه


در چشم انداز کوتاه مدت هیچ راهی برای تامین آب شهر کرمان و شهرهای شمالی استان غیر از تامین آب از خلیج فارس وجود ندارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند بعد از ظهر امروز  در اولین جلسه ستاد بحران استان کرمان در سال جاری با اشاره به خشکسالی و سرمازدگی در استان اظهار داشت: سرمازدگی در شمال و جنوب استان خسارت های زیادی وارد کره و در خصوص خسارت های جنوب استان هم دسته بندی و روال آن طی و برآورد شده و قرار بود دوشنبه در هیأت دولت تصمیم گیری شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: در مورد خسارت های وارده شده در شمال استان برآوردهای آن انجام شده اما آمارها اندکی با هم تطابق ندارند که باید سریع تر جمع بندی شود تا نامه آن به وزیر کشور ارسال و رونوشت آن را به وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه ارسال کنیم تا حداقل یک همدردی و التیام با کشاورزان خسارت دیده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: موضوع مهم و فراگیر استان بحث خشکسالی است و باید به تناسب این وضعیت به ویژه در خصوص آب شرب خود را آماده و موضوع را مدیریت کنیم.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه برای تأمین آب شرب مردم هرچه در توان دارید انجام دهید، افزود: 7 حلقه چاهی که آب و فاضلاب در دست احداث دارد را باید هرچه زودتر به شبکه آب شهر کرمان وصل کند، حتی اگر لازم باشد در شب هم کار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه تأمین آب شرب کرمان انتقال آب خلیج فارس است/تداوم کم بارشی در فروردین ماه

تنها راه تأمین آب شرب کرمان انتقال آب خلیج فارس است/تداوم کم بارشی در فروردین ماه