مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-15بين الملل

سواحل جنوب کشور مواج و طوفانی می شود


در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که از امروز (26 فروردین) تا روز یکشنبه (29 فروردین) سواحل جنوبی کشور مواج خواهد بود و ارتفاع موج بین یک تا 1.

- در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که از امروز (26 فروردین) تا روز یکشنبه (29 فروردین) سواحل جنوبی کشور مواج خواهد بود و ارتفاع موج بین یک تا 1.

5 متر و در مناطق فراساحل تا 2 متر خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که این شرایط طی روز پنجشنبه (26 فروردین) در خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان های خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و طی روز جمعه (27 فروردین) در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان های بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

در ادامه این هشدار آمده است که طوفانی بودن دریا طی روز شنبه (28 فروردین) در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان های بوشهر، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان های بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و طی روز یک شنبه (29 فروردین) در شرق دریای عمان و نواحی ساحلی و دور از ساحل استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل جنوب کشور مواج و طوفانی می شود

سواحل جنوب کشور مواج و طوفانی می شود