مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-15سياسي

آرامش روانی جامعه را در موج چهارم کرونا با مواضع تند مختل نکنیم


مدیریت بحران فعلی باید با حفظ آرامش انجام گیرد و نباید با اظهار نظرها و اطلاع رسانی غلط و هیجانی و موضع گیری های تند آرامش روانی جامعه مختل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت بهداشت و درمان درخصوص تامین واکسن از برخی کشورها و همچنین ورود اولین محموله واکسن خریداری شده از سبد کواکس (700 هزار دز) به کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند تولید واکسن کاملا امیدوارکننده است، اما با همه تلاش های انجام شده قاعدتا تا پیش از تابستان واکسن ایرانی به دست ما نخواهد رسید و لذا تامین واکسن با مساعدت بخش خصوصی در دستور کار دولت و در اولویت نخست قرار گرفته است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل ها از مهمترین و اساسی ترین راه ها برای کنترل کرونا است،گفت: اگر چه تحریم ها مانع بزرگی در مسیر تامین واکسن مورد نیاز کشور بوده و موجب تاخیر در تهیه آن شده، اما تهیه واکسن همواره مورد اهتمام بوده است.

روحانی افزود: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده واکسن مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن تهیه شود.

با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی که وزارت خارجه در مورد تهیه واکسن در روزهای اخیر ارائه کرده به زودی شاهد ورود محموله های بعدی واکسن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش روانی جامعه را در موج چهارم کرونا با مواضع تند مختل نکنیم

آرامش روانی جامعه را در موج چهارم کرونا با مواضع تند مختل نکنیم