مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-15بين الملل

توزیع بیش از 7000بسته معیشتی بین نیازمندان و متاثرین از کرونا در خراسان شمالی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از توزیع بیش از هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده ها متأثر از کرونا طی سال گذشته در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از توزیع بیش از هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده ها متأثر از کرونا طی سال گذشته در استان خبر داد.

ابوالفضل محبان، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان استان، اظهار کرد: این بسته های معیشتی طی چند نوبت و با مشارکت خیرین، مردم نوع دوست استان و منابع داخلی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند به دست جامعه هدف ما رسیده است.

وی همچنین از برنامه ریزی برای توزیع دو هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده های متأثر از کرونا استان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، اقدام به توزیع این بسته های معیشتی می کند.

وی افزود: از مردم و خیرین استان در خواست داریم تا در این مسیر کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6104337402223265 به نامه خیرین جمعیت هلال احمر استان واریز نمایند و مانند گذشته یاری گر ما در کمک به نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 7000بسته معیشتی بین نیازمندان و متاثرین از کرونا در خراسان شمالی

توزیع بیش از 7000بسته معیشتی بین نیازمندان و متاثرین از کرونا در خراسان شمالی