مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-15سياسي

ره پیک: انتخابات فرصتی است برای اینکه تغییری ایجاد شود


همایش دفاتر استانی نظارت و بازرسی انتخابات با حضور ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان و صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش دفاتر استانی نظارت و بازرسی انتخابات با حضور سیامک ره پیک قائم مقام دبیر ویدئو کنفرانس برگزار شد.

ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان در همایش دفاتر استانی نظارت و بازرسی انتخابات که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان از تلاش های مدیران و کارکنان این شورا در سطوح مختلف ستادی و استانی و شهرستانی جهت آغاز فرآیند برگزاری انتخابات 1400 تشکر کرد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات فرصتی است برای اینکه تغییری ایجاد شود، گفت: یکی از کارکرد ها و کارویژه های انتخابات ظرفیت سازی برای تغییرات در کشور است، به ویژه برای انتخابات ریاست جمهوری که مقام معظم رهبری هم فرمودند معنای انتخابات ریاست جمهوری این است که زمام بخش عمده ای از قدرت در کشور را به دست کسی یا کسانی می سپاریم ، لذا از این جهت انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت به سزایی برخوردار است.

 ره پیک با بیان اینکه در ادبیات سیاسی دولت ها چندگونه هستند، افزود: دولت ها دارای شاخصه هایی هستند که به دولت قوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ره پیک: انتخابات فرصتی است برای اینکه تغییری ایجاد شود

ره پیک: انتخابات فرصتی است برای اینکه تغییری ایجاد شود