مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-15سياسي

تامین واکسن با مساعدت بخش خصوصی در اولویت نخست قرار گرفته است


با همه تلاش های انجام شده قاعدتا تا پیش از تابستان واکسن ایرانی به دست ما نخواهد رسید و لذا تامین واکسن با مساعدت بخش خصوصی در دستور کار دولت و در اولویت نخست قرار گرفته است.

- رییس جمهور گفت: با همه تلاش های انجام شده قاعدتا تا پیش از تابستان واکسن ایرانی به دست ما نخواهد رسید و لذا تامین واکسن با مساعدت بخش خصوصی در دستور کار دولت و در اولویت نخست قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه کمیته های تخصصی مقابله با کرونا با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت بهداشت و درمان درخصوص تامین واکسن از برخی کشورها و همچنین ورود اولین محموله واکسن خریداری شده از سبد کواکس (700 هزار دز) به کشور، خاطرنشان کرد:خوشبختانه روند تولید واکسن کاملا امیدوارکننده است، اما با همه تلاش های انجام شده قاعدتا تا پیش از تابستان واکسن ایرانی به دست ما نخواهد رسید و لذا تامین واکسن با مساعدت بخش خصوصی در دستور کار دولت و در اولویت نخست قرار گرفته است.

گزیده سخنان رییس جمهور بدین شرح است: - حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه برای موفقیت در مسیر مقابله با کرونا ضروری است - نباید با موضع گیری های هیجانی و تند، آرامش روانی جامعه مختل شود - محدودیت های شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شد - تفویض اختیار به قرارگاه عملیاتی ستاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین واکسن با مساعدت بخش خصوصی در اولویت نخست قرار گرفته است

تامین واکسن با مساعدت بخش خصوصی در اولویت نخست قرار گرفته است