مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-15اقتصادي

اختصاص 3000 میلیارد تومان منابع برای راه آهن


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: دولت بازپرداخت منابع بانکی از محل ماده 56 را برای طرح های زیربنایی در استان اردبیل تضمین کرده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: دولت بازپرداخت منابع بانکی از محل ماده 56 را برای طرح های زیربنایی در استان اردبیل تضمین کرده است.

داود شایقی اظهار کرد: بنده به همراه استاندار اردبیل نشستی را با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه داشتیم و در حوزه های مختلف به ویژه راه آهن و توسعه بزرگراه های استان اردبیل رایزنی ها و پیگیری ها برای تخصیص اعتبارات انجام شد تا همچنان پروژه های نیمه تمام در استان اردبیل با تزریق منابع ملی به سرانجام برسد.

وی به دو رویکرد اصلی استان در سال 1400 و با هدف تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره و خاطرنشان کرد: برای راه آهن اردبیل قرار است از محل منابع اسنادی 200 میلیارد تومان بودجه تزریق شود تا با پرداخت به پیمانکاران روند احداث راه آهن تسریع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: رییس سازمان برنامه و بودجه به جد پیگیر و دغدغه مند تکمیل خط ریلی اردبیل – میانه است و بدون محدودیت اعتبار مورد نیاز در سالجاری تزریق شده تا شاهد بهره برداری از این پروژه زیربنایی در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3000 میلیارد تومان منابع برای راه آهن

اختصاص 3000 میلیارد تومان منابع برای راه آهن