مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-15اقتصادي

اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام برای 20 هزار نفر


بزرگ ترین طرح استحصال اتان در کشور، توسط ستاد اجرایی فرمان امام، افتتاح و برای 20 هزار نفر اشتغال ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طرح ملی و عظیم اتان گیری از گاز طبیعی در شهرستان مُهر استان فارس و عسلویه بوشهر توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بهره برداری رسید.

صبح امروز حسن روحانی رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی فاز نهایی مجتمع استحصال اتان پارسیان با ظرفیت ورود 75 میلیون مترمکعب گاز در روز را افتتاح کرد.

نوذری رییس هیئت مدیره شرکت پالایش پارسیان سپهر وابسته به ستاد ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: باید در این لحظه از اقدام دکتر مخبر بابت پذیرش ریسک ورود به این پروژه پر ریسک تشکر و قدردانی کنیم که حمایت های ایشان در این 6 سال باعث شد بتوانیم باوجود سخت ترین تحریم ها، این طرح ملی را با کمک و ارتقای دانش بومی به سرانجام برسانیم.

وی افزود: همه مردم بدانند که ستاد در پروژه ای ورود نمی کند که مردم و بخش خصوصی از پس انجام آن بر بیایند، این پروژه با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری و ریسک پذیری بالا انجام شد.

رییس هیئت مدیره گروه توسعه انرژی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، افزود: برای رساندن گاز استحصال شده از مهر به عسلویه پروژه فوق العاده پیچیده ای را انجام دادیم که با همکاری دادستان و سایر بخش ها انجام شد، بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام برای 20 هزار نفر

اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام برای 20 هزار نفر