مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-15بين الملل

حمله موشکی یمن به آرامکو عربستان


حوثی ها می گویند این عملیات با 7 موشک و 4 پهپاد صورت گرفته است در حالی که ائتلاف به رهبری عربستان مدعی است 9 موشک و هواپیمای بدون سرنشین را منهدم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از یورو نیوز؛ حوثی های یمن در آخرین حمله موشکی و پهپادی خود در روز پنج شنبه 15 آوریل نقاطی را در شهر جیزان عربستان سعودی مورد هدف قرار دادند.

روز پنجشنبه (26 فروردین) یحیی سریع، سخنگوی نظامیان حوثی با بیان این مطلب اعلام کرد عملیات پهپادی این گروه به همراه شلیک چندین فروند موشک، شرکت آرامکو، سامانه های پاتریوت و همچنین چندین نقطه حساس دیگر در شهر جیزان را به آتش کشیده است.

هنوز هیچ منبع سعودی در مورد آتش سوزی و یا حمله به سامانه ضد موشکی پاتریوت این کشور اظهار نظر نکرده است.

با این حال ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی که چندین سال است به یمن حمله می کند، می گوید توانسته چهار پهپاد و پنج موشک بالستیک را پیش از برخورد به هدف رهگیری و منهدم کند.

این ائتلاف همچنین اعلام کرد قطعاتی از این موشک های منهدم شده با سقوط در محوطه دانشگاه جیزان آتش سوزی های محدودی را ایجاد کرده است.

همچنین در بیانیه ائتلاف آمده است پنج موشک بالستیک و چهار پهپاد حاوی مواد منفجره از سوی حوثی ها برخی از مناطق غیرنظامی در عربستان را هدف گرفته بوده اند که تمام این حملات ناموفق بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی یمن به آرامکو عربستان

حمله موشکی یمن به آرامکو عربستان