مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-15سياسي

احتمال سیاه شدن وضعیت کرونا در البرز


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر محدودیت ها جدی گرفته نشود شرایط البرز از قرمز به سیاه می رسد بنابراین از مردم تقاضا داریم که همراهی بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر محدودیت ها جدی گرفته نشود شرایط البرز از قرمز به سیاه می رسد بنابراین از مردم تقاضا داریم که همراهی بیشتری داشته باشند.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه 26 فروردین در بازدید از روند آماده سازی نقاهتگاه شهید تهرانی مقدم در فردیس برای بستری بیماران کرونایی، گفت: متاسفانه البرز نیز به تبع از کل کشور وارد موج چهارم شیوع کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: به دلیل رشد روز افزون بیماران کرونایی و افزایش تعداد بستری ها، ظرفیت بیمارستان های استان در شرف تکمیل است.

شهبازی گفت: بر این اساس برنامه کردیم که برای پذیرش بیماران نسبت به راه اندازی نقاهتگاه هایی در البرز اقدام کنیم.

وی افزود: نقاهتگاه فردیس به همت فرماندار شهرستان و مسئولان مربوطه راه اندازی شد و این امکان سال گذشته نیز پیش بینی شده بود.

استاندار البرز گفت: اکنون در این نقاهتگاه 100 تخت مهیا شده و قابلیت ارتقا آن به 200 تخت نیز وجود دارد و امکاناتی همچون دارو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیاه شدن وضعیت کرونا در البرز

احتمال سیاه شدن وضعیت کرونا در البرز