مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-15سياسي

شورای نگهبان و وزارت کشور هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارند


معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: بین ما و وزارت کشور،همکاری خوبی در تأمین مقدمات انتخابات انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم فرمودند معنای انتخابات ریاست جمهوری این است که زمام بخش عمده ای از قدرت در کشور را به دست کسی یا کسانی می سپاریم ، لذا از این جهت انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت به سزایی برخوردار است.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در ادبیات سیاسی دولت ها چندگونه هستند، افزود: دولت ها دارای شاخصه هایی هستند که به دولت قوی و ضعیف تقسیم می شوند؛ اگر دولتی توان انسجام بخشی بالایی داشته باشد، آن دولت، قوی است و اگر توان انسجام بخشی پایینی داشته باشد، آن دولت، ضعیف است.

ره پیک با اشاره به حوزه اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: اگر نقدینگی در کشور سه تا چهار برابر بودجه کشور است و از مشکلات بودجه رنج می بریم، یعنی انسجامی وجود ندارد؛ پول هست، امکانات هست، اما انسجامی نیست که در جهت اهداف کشور مصرف شود.

وی با بیان اینکه دولت قوی از قدرت قانونی و مشروع خود برای مقابله با نابسامانی ها و فساد استفاده می کند، افزود: اگر دولتی از قدرت مشروع و قانونی خود نتواند برای مقابله با فساد و مقابله با نابسامانی استفاده کند، این ضعف است؛ اما اگر از قدرت خود استفاده کند و اجازه ندهد فساد توسعه پیدا کند، این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان و وزارت کشور هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارند

شورای نگهبان و وزارت کشور هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارند