مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-15پزشكي

نقاهتگاه ها به کمک مراکز درمانی البرز می آیند/حرکت کرونا در مسیر سیاهی


استاندار البرز با اشاره به اینکه ظرفیت مراکز درمانی البرز در حال تکمیل است و از نقاهتگاه ها استفاده خواهد شد، گفت: وضعیت کرونایی البرز قرمز است اما اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشودبه سمت وضعیت سیاه پیش می رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در بازدید از نقاهتگاه کرونا را  شاهد هستیم و با برخی ساده انگاری ها و سهل انگاری های مردم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، تخت های در نظر گرفته شده در استان برای بیماران کرونایی، در حال تکمیل شدن است.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت قرمز در استان البرز، افزود: اگر اوضاع به همین شکل پیش برود؛ رعایت دستورالعمل ها کمتر شود و محدودیت های در نظر گرفته  شده از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی گروه های مشاغل و سایر توصیه ها جدی گرفته نشود؛ شاید وضعیت قرمز استان پر رنگتر شده و به سیاهی تبدیل شود.

این وضعیت مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد خواهد کرد و ورودی بیمارستان ها  و فوتی ها بسیار بیشتر از امروز  خواهد بود که  بسیار نگران کننده است.

نماینده دولت در استان البرز  با بیان اینکه اقدامات لازم برای کنترل و مدیریت پیک چهارم بیماری در استان در حال انجام است، افزود: از امروز افزایش  تخت های بیمارستانی درحوزه بخش خصوصی  برای بیماران کرونایی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه ها به کمک مراکز درمانی البرز می آیند/حرکت کرونا در مسیر سیاهی

نقاهتگاه ها به کمک مراکز درمانی البرز می آیند/حرکت کرونا در مسیر سیاهی