مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-15پزشكي

هنوز به قله تعداد مبتلایان به کرونا در استان نرسیده ایم


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه قدرت سرایت و ابتلا در ویروس جهش یافته بالا است، گفت: هنوز به قله تعداد مبتلایان به کرونا در استان نرسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا قدیر پیش از ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه قدرت سرایت و ابتلاء در ویروس جهش یافته بسیار بالا است و روند ابتلای بیمارها در استان کاملاً به صورت آسانسوری است، گفت: مردم در صورت نیاز به بیمارستانها مراجعه کنند و اگر روند رسیدگی به درمان آنها سرپایی است سعی کنند با حضور در خانه و قرنطینه خانگی از حضور در بیمارستانها خودداری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه با همکاری مراکز 16 ساعته درمانی تست های تشخیصی برای درمان سرپایی مراجعان انجام می شود و در صورت نیاز به بستری به مراکز درمانی ارجاع داده می شوند، افزود: بخشی نیز به عنوان بستری موقت در مراکز درمانی در نظر گرفته شده است که هر روز افرادی که به بیمارستانها مراجعه می کنند داروهای خود را دریافت و تزریقات را انجام می دهند و معمولاً کمتر از 6 ساعت از بیمارستان مرخص می شوند.

وی با تاکید بر اینکه میزان تست های مثبت پی سی آر در دو ماه گذشته در استان قم کمتر از 7 درصد بوده است، اما اکنون بیش از 40 درصد از تست های پی سی آر مثبت است، ادامه داد: هنوز به قله موج چهارم ، بیماری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به قله تعداد مبتلایان به کرونا در استان نرسیده ایم

هنوز به قله تعداد مبتلایان به کرونا در استان نرسیده ایم