مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-15اقتصادي

شفافیت اعتبارات ارزش افزوده بخشداری های شهرستان ری/ بخشدار فشافویه: آمار نمی دهم


مالیاتی که سالانه از مردم گرفته می شود باید در راستای افزایش کیفیت خدمات رفاهی مردم و ایجاد عدالت اجتماعی هزینه شود که هرساله با اطلاع بخشداری به حساب دهیاری و شهرداری واریز می شود لذا در راستای شفاف سازی آن برای مردم شهرستان ری میزان ارزش افزوده واریزی به حساب دهیارها، - خبرگزاری فارس از شهرری: برای مدیریت شهرها وجود یک درآمد پایدار می تواند مؤثر باشد لذا مالیات بر ارزش افزوده به عنوان یک درآمد پایدار کمک کننده خوبی برای ارتقاء سطح رفاهی جامعه است که در سال 1389 بعد از تصویب در مجلس اجرا شد.

با تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده و اخذ مالیات از بخش های مختلف جامعه بخشی از درآمدهای دولت تأمین می شود که هرساله این درآمد حاصل از مالیات در استان ها توزیع تا مسؤولان در راستای افزایش کیفیت خدمات عمومی و سطح رفاه مردم فعالیت هایی انجام دهند که باعث به وجود آمدن عدالت اجتماعی و سیاسی در جامعه می شود.

شفاف سازی این مبلغ دریافتی توسط مسؤولان باعث ایجاد اعتماد بین مردم و ترغیب آن ها به پرداخت به موقع مالیات و پیشگیری از فرار مالیاتی است.

ارزش افزوده به حساب تمرکز وجوه اداره کل امور مالیاتی استان واریز تا براساس شاخص جمعیت میان شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری ها (سهم روستاهای فاقد دهیاری) و اداره کل امور عشایر استان (سهم مناطق عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت اعتبارات ارزش افزوده بخشداری های شهرستان ری/ بخشدار فشافویه: آمار نمی دهم

شفافیت اعتبارات ارزش افزوده بخشداری های شهرستان ری/ بخشدار فشافویه: آمار نمی دهم