مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-15بين الملل

حماس: مسئولان سعودی، نیروهای ما را آزاد کنند


سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که ریاض به خاطر خدماتی که محمد الخضری و همراهانش به عربستان و ملت این کشور دادند باید آنها را اکرام کند، نه اینکه مورد شکنجه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که باقی ماندن محمد الخضری از رهبران این جنبش به همراه پسرش و برادران فلسطینی او در زندان های عربستان سعودی هیچ توجیهی ندارد.

پایگاه خبری حماس به نقل از برهوم گزارش داد: اصل این است که باید به خاطر خدماتی که به عربستان و ملت این کشور دادند، اکرام شوند، نه اینکه بازداشت شوند و مورد شکنجه قرار گیرند .

وی با بیان اینکه این افراد هیچ گونه تخلف یا جنایتی مرتکب نشدند، خاطر نشان کرد، زمان آن رسیده است که همه این افراد آزاد شوند.

سخنگوی حماس در پایان تأکید کرد که آزادی این افراد و بازگشت به دامان خانواده آنان، وظیفه اخلاقی و مذهبی است که بر گردن مسئولان عربستان سعودی است.

در همین ارتباط، سازمان عفو بین الملل به تازگی از مقامات عربستان سعودی خواست که الخضری نماینده خود در ریاض و پسرش هانی را آزاد کند.

سازمان عفو بین الملل تاکید کرد، الخضری تبعه 83 ساله فلسطینی که در عربستان بازداشت است، به دلیل بی توجهی های رژیم صهیونیستی به وضعیت بیماری او، حالش وخیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: مسئولان سعودی، نیروهای ما را آزاد کنند

حماس: مسئولان سعودی، نیروهای ما را آزاد کنند