مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-15سياسي

مدیر آژانس اتمی: ایران ما را در جریان غنی سازی 60 درصد قرار داد


رافائل گروسی مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: بازرسان آژانس در تأسیسات نطنز حضور دارند؛ نتیجه مذاکرات وین بر بازرسی های آژانس از ایران تأثیر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن ابراز امیدواری از حصول پیشرفت در مذاکرات امروز وین تأکید کرد که ایران آژانس را در جریان غنی سازی 60 درصد قرار داده است.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته (چهارشنبه) در گفتگو با شبکه ان اچ اکی ضمن ابراز امیدواری برای حصول پیشرفت در مذاکرات امروز (پنجشنبه) کمسیون مشترک برجام در وین تأکید کرد که مقام های جمهوری اسلامی، آژانس را در جریان تصمیمات خود برای آغاز غنی سازی 60 درصد قرار داده و بازرسان آژانس در تأسیسات نطنز حضور دارند.

گروسی در این گفتگو تأیید کرد که ایران آژانس را در جریان تصمیم خود برای آغاز غنی سازی 60 درصد قرار داده است و بازرسان آژانس در تأسیسات هسته ای نطنز حضور دارند.

مدیرکل آژانس ادامه داد: این روزها، روز های مذاکرات دیپلماتیک است و آژانس بین المللی انرژی اتمی از نزدیک آن را دنبال می کند .

نتیجه مذاکرات وین بر بازرسی های آژانس از تأسیسات هسته ای ایران تأثیر می گذارد رافائل گروسی در خصوص دور دوم مذاکرات کمیسیون مشترک برجام که تا ساعاتی دیگر در وین برگزار خواهد شد گفت که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آژانس اتمی: ایران ما را در جریان غنی سازی 60 درصد قرار داد

مدیر آژانس اتمی: ایران ما را در جریان غنی سازی 60 درصد قرار داد