مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-15اجتماعي

طرح ضیافت الهی در 49 بقعه شاخص اصفهان برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری غیر حضوری طرح «ضیافت الهی» در 49 بقعه شاخص استان اصفهان خبر داد.

- اصفهان - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری غیر حضوری طرح ضیافت الهی در 49 بقعه شاخص استان اصفهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدولی طراحی شده و بر اساس آن فعالیت شهرستان های مشخص شده است، ابراز داشت: چنانچه وضعیت رنگ بندی شهرها نیز تغییر کند همه فعالیت ها بر اساس جدول تعریف شده خواهد بود.

بازگشایی درب امامزادگان تابع مصوبات است معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برگزاری مراسم مذهبی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و بازگشایی درب امامزادگان نیز تابع مصوبات است.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه زمان اجرای طرح ضیافت الهی از 25 فروردین تا 24 اردیبهشت ماه مشخص شده است، افزود: فضاسازی و نظافت بقاع را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه پخش تلاوت قرآن، اذان و مناجات با رعایت حال همسایگان در طرح ضیافت الهی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: همچنین برای پخش در برنامه های صدا و سیما نیز برنامه ها به صورت زنده و تولیدی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضیافت الهی در 49 بقعه شاخص اصفهان برگزار می شود

طرح ضیافت الهی در 49 بقعه شاخص اصفهان برگزار می شود