مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-15اجتماعي

12 استان امروز بارانی می شوند


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در 12 استان طی امروز (26 فروردین) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (26 فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و شرق اصفهان طی برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این شرایط طی فردا (27 فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان ادامه دارد.

همچنین در استان های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (26 فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و طی فردا (27 فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 استان امروز بارانی می شوند

12 استان امروز بارانی می شوند