مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-15اقتصادي

استاندار گیلان: لزوم بسترسازی برای بازگشت 600 واحد به چرخه تولید


استاندار گیلان، با تعیین این تکلیف به دستگاه های اجرایی مرتبط برای بسترسازی بازگشت 600 واحد تولیدی به چرخه تولید طی سال جاری، گفت: ایجاد فرصت های شغلی در سراسر پهنه گیلان به ویژه مناطق کم برخوردار الزامی است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تعیین این تکلیف به دستگاه های اجرایی مرتبط برای بسترسازی بازگشت 600 واحد تولیدی به چرخه تولید طی سال جاری، گفت: ایجاد فرصت های شغلی در سراسر پهنه گیلان به ویژه مناطق کم برخوردار الزامی است.

ارسلان زارع در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بازگشت 450 واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید در سال گذشته با همراهی فعالان بخش خصوصی، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل را اقدامی مهم ارزیابی و بیان کرد: باید متناسب با شعار راهبردی سال جاری تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در راستای استقلال اقتصادی و خودکفایی، بیش از گذشته در حمایت از واحدهای تولیدی گام برداشته شود.

وی افزایش تولید برای ایجاد اشتغال را یک ضرورت دانست و آن را از اهداف و اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: موضوع جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت کامل متناسب با شعار سال است و باید برای تحقق آن کوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: لزوم بسترسازی برای بازگشت 600 واحد به چرخه تولید

استاندار گیلان: لزوم بسترسازی برای بازگشت 600 واحد به چرخه تولید