مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-15اقتصادي

طغیان کرونا در هشترود


فرماندار هشترود با اشاره به سیر صعودی و طغیان کرونا در این شهرستان گفت: ما هر روز شاهد افزایش مبتلایان و مرگ و میر در منطقه هستیم، به طوری که اگر رنگ سیاه را در رنگبندی ها اعمال می کردند قطعا هشترود سیاه بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود با اشاره به سیر صعودی و طغیان کرونا در این شهرستان گفت: ما هر روز شاهد افزایش مبتلایان و مرگ و میر در منطقه هستیم، به طوری که اگر رنگ سیاه را در رنگبندی ها اعمال می کردند قطعا هشترود سیاه بود.

امین امینیان در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد قابل توجهی از اصناف سطح دو که نباید در ایام کرونایی فعالیت داشته باشند، به کار خود ادامه می دهند و از هشدارهای بهداشتی تبعیت نمی کنند درحالی که اداره صمت باید با متخلفان برخورد قانونی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تجمع افراد، تردد خودروهای غیر بومی، تردد شبانه خودروها و برگزاری مراسمات مختلف در هشترود هم چنان ممنوع است.

وی با بیان این که روند صعودی کرونا در هشترود به صورت موشکی است و این شهرستان افزایش 18 برابری مبتلایان را تجربه می کند، یادآور شد: افزایش 323 نفری افراد کرونایی در یک هفته اخیر در هشترود یک فاجعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا در هشترود

طغیان کرونا در هشترود