مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-15پزشكي

چهار برابر شدن آمار مبتلایان جدید کرونا در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در یک هفته اخیر آمار مبتلایان جدید و شمار بستری همزمان افراد مبتلا به کرونا در این استان بیش از چهار برابر شده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز پنجشنبه با اشاره به بستری شدن 113 فرد جدید مبتلا به کووید.

19 اعلام کرد: شمار بستری مبتلایان جدید در شبانه روز گذشته به حد برابر بالاترین رکورد ثبت شده در 25 آبان ماه 1399 رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر شهرام حبیب زاده آمار ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان اردبیل را در وضعیت حاد و نگران کننده عنوان کرد و افزود: با فوت 6 نفر دیگر از اهالی استان، مجموع آمار جان باختگان کرونا در این استان طی 13 ماه گذشته نیز به یک هزار و 511 نفر رسید.

وی سرعت و سطح موج چهارم شیوع کرونا در استان اردبیل را نسبت به موج های اول، دوم و سوم بسیار زیاد عنوان کرد و ادامه داد: در یک هفته اخیر آمار مبتلایان جدید و شمار بستری همزمان افراد مبتلا به کرونا در این استان بیش از چهار برابر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اضافه کرد: بخش های اتاق عمل و فیزیوتراپی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل به بخش کرونا تبدیل شده و یک بخش بیمارستان فاطمی و تمام ظرفیت بیمارستان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار برابر شدن آمار مبتلایان جدید کرونا در اردبیل

چهار برابر شدن آمار مبتلایان جدید کرونا در اردبیل