مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-15سياسي

زندگی شهید نوجوان در «زمستان آن سال ها»


رییس حوزه هنری استان یزد از تولید مستند «زمستان آن سال ها»، روایت زندگی شهید محمدحسین ذوالفقاری میبدی، نوجوان ترین شهید دفاع مقدس در این استان خبر داد.

- رییس حوزه هنری استان یزد از تولید مستند زمستان آن سال ها ، روایت زندگی شهید محمدحسین ذوالفقاری میبدی، نوجوان ترین شهید دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق کوچک زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شهدا توضیح داد: باید در زمینه معرفی شهدای دانش آموز به نسل امروز بیشتر تلاش کنیم؛ در همین زمینه حوزه هنری یزد مستند زمستان آن سال ها روایت زندگی شهید محمدحسین ذوالفقاری میبدی نوجوان ترین شهید دفاع مقدس را تولید کرده که در هفته هنر انقلاب اسلامی از شبکه یزد پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموز 12 ساله محمدحسین ذوالفقاری در تاریخ 28/ 10/ 1360 در جبهه های جنگ و در منطقه عملیاتی شوش به شهادت رسید.

زادگاه او بخش شورک واقع در شهرستان میبد است که با تقدیم 72 شهید و جاویدالاثر نام خود را در ردیف حماسه سازان و قهرمان پروران کشور به ثبت رسانده است به گونه ای که در دوران دفاع مقدس به علت کثرت تقدیم لاله های ارغوانی به باغستان شهادت به نام شهیدیه تغییر نام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شهید نوجوان در «زمستان آن سال ها»

زندگی شهید نوجوان در «زمستان آن سال ها»