مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-15اقتصادي

مردم آذربایجان غربی نگران کمبود مرغ نباشند/جوجه ریزی4 میلیون قطعه


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: بیش از 4میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده که در حال عرضه به بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کرامتی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه وبینار قرارگاه ساماندهی مرغ کشور با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در تولید گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان در استان وجود ندارد، افزود: قرارگاه ساماندهی گوشت مرغ با هدف آرامش بخشی در زمینه تولید، توزیع و نظارت بر قیمت مرغ تشکیل شده است و در حال حاضر نیز آرامش در بازار مرغ استان برقرار و عرضه و تقاضا نیز متعادل شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون روزانه بیش از 270 تن گوشت مرغ در کشتارگاه ها عرضه می شود که بیش از نیاز مصرف استان است، ادامه داد: بیش از 255 تن گوشت مرغ منجمد به قیمت مصوب دولتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده که در صورت نیاز برای ایجاد تعادل قیمت در بازار توزیع و عرضه خواهد شد.

ذخیره سازی 105 تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بیش از 105 تن گوشت قرمز منجمد نیز جهت تعادل بازار ذخیره سازی شده که 20 تن از این میزان در ماه رمضان توزیع خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه هم اکنون در مراکز فروش مرغ ارومیه به قیمت 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان غربی نگران کمبود مرغ نباشند/جوجه ریزی4 میلیون قطعه

مردم آذربایجان غربی نگران کمبود مرغ نباشند/جوجه ریزی4 میلیون قطعه