مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-15اقتصادي

مشکلات احداث سد معشوره برای یکی از محروم ترین نقاط کشور


6 روستای منطقه قلایی شهرستان سلسله به بهانه قرار گرفتن در حریم سد معشوره از خدمات طرح هادی و توسعه روستایی محروم شده اند.

- 6 روستای منطقه "قلایی" شهرستان سلسله به بهانه قرار گرفتن در حریم سد "معشوره" از خدمات طرح هادی و توسعه روستایی محروم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: منطقه قلایی سلسله در بخش فیروزآباد این شهرستان واقع شده و به گواه کارشناسان جزو هفت منطقه محروم کشور است، روستاهای "چشمه شاهی"، "چم شطه بالا و پایین"،"چم قبرستان"،"چشمه طلا" و "اسحاق آباد" این منطقه از سال 84 که طرح مطالعات احداث سد معشوره با هدف کنترل و مدیریت سیلاب های رودخانه کشکان آغاز شد به بهانه اینکه در حریم سد معشوره قرار دارند از خدمات طرح هادی تاکنون محروم شده اند.

اهالی این روستاها بارها در موقعیت های مختلف مشکلات خود را با نمایندگان حوزه انتخابیه و مسئولان مطرح کرده اند اما تاکنون هیچگونه اقدام جدی جهت تعیین تکلیف وضعیت آنها صورت نگرفته است چراکه اگر این روستاها در حریم سد قرار بگیرند باید تخلیه شوند، بنابراین اجرای طرح های توسعه ای و عمرانی در این منطقه توجیه ندارد.

بافت کاهگلی خانه ها ، محروم بودن از اجرای طرح هادی، عدم استفاده از تسهیلات مقاوم سازی و بهره مند نشدن از گاز مهمترین مشکلات این روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات احداث سد معشوره برای یکی از محروم ترین نقاط کشور

مشکلات احداث سد معشوره برای یکی از محروم ترین نقاط کشور