مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-15سياسي

نخ تسبیح مواضع خارجی دولت و خواهش انتخاباتی ظریف!


سوالی که وزیر امور خارجه باید در این زمینه پاسخ دهد این است: دوره روی کار بودن او و دولت متبوعش دقیقا واجد چه امتیازی برای طرف غربی است که همواره آنها را نسبت به از دست دادن این زمان مورد خطاب قرار می دهد؟ - گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: بعد از پایان دولت دیگر زمان و امکان مناسبی برای مذاکره با ایران ندارید .

این جمله را می توان به عنوان نخ تسبیح مواضع خارجی دولت در مواجهه با کشورهای خارجی و موضوع مذاکرات دانست؛ پیامی که هر روز با بهانه ای جدید و در پوششی متفاوت تکرار می شود.

  در همین زمینه روز گذشته ها در کنار لزوم هوشیاری و توجه به منافع ملت ایران فرموده بودند: البته نمی گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگر چه اکنون 4 سال است تأخیر شده و از سال 95 که بنا بود همه تحریم ها یکباره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد.

ایشان خطاب به مسؤولان گفتند: اگر بتوان با روش درست، عاقلانه، ایرانی- اسلامی و عزتمندانه تحریم ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد اما تمرکز عمده باید بر خنثی سازی تحریم ها باشد که ابتکار آن به دست شما است .

بر این مبنا حتی با خوش بینانه ترین نگاه ممکن نیز نمی توان چشم از خطای راهبردی دولتمردان در ارسال سیگنال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخ تسبیح مواضع خارجی دولت و خواهش انتخاباتی ظریف!

نخ تسبیح مواضع خارجی دولت و خواهش انتخاباتی ظریف!