مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-15بين الملل

نگرانی قانون گذاران آمریکایی از تصمیم بایدن برای اجرای توافق تسلیحاتی با امارات


رییس دموکرات کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، وی و دیگر قانون گذاران از تصمیم رییس جمهوری برای اجرایی کردن توافق فروش تسلیحات به امارات نگران شده اند و این معاملات را بررسی خواهند کرد.

- رییس دموکرات کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، وی و دیگر قانون گذاران از تصمیم رییس جمهوری برای اجرایی کردن توافق فروش تسلیحات به امارات نگران شده اند و این معاملات را بررسی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت جو بایدن، رییس جمهوری دموکرات آمریکا روز سه شنبه به کنگره اعلام کرده که فروش تسلیحات به امارات به ارزش 23 میلیارد دلار از جمله جنگنده های پیشرفته اف-35، پهپادهای مسلح و دیگر تجهیزات را اجرایی می کند.

توافق این فروش تسلیحاتی در هفته های پایانی دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور جمهوری خواه سابق آمریکا حاصل شد و تنها یک ساعت پیش از مراسم تحلیف بایدن در تاریخ 20 ژانویه نهایی شد و دولت بایدن به منظور انجام بررسی های بیشتر، اجرای این توافق را به حالت تعلیق درآورد.

گرگوری میکس ، رییس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای گفت: من هنوز سوالات زیادی درمورد تصمیم دولت بایدن برای اجرایی کردن این معامله پیشنهادی دولت ترامپ درخصوص فروش جنگنده های اف-35، پهپادهای مسلح، مهمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی قانون گذاران آمریکایی از تصمیم بایدن برای اجرای توافق تسلیحاتی با امارات

نگرانی قانون گذاران آمریکایی از تصمیم بایدن برای اجرای توافق تسلیحاتی با امارات