مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-15اقتصادي

پیگیری مطالبات قانونی شهرداری از وزارت راه و شهرسازی


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ابراز امیدواری کرد مشکلات مختلف بافت فرسوده، هسته مرکزی شهر و همچنین سکونتگاه های غیررسمی با اختصاص دو سایت 48 و 32 هکتاری حل شود.

- محسن محرری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری نشست های متعدد در ماه های گذشته با مجموعه آغاز کرد و بعد از چند ماه که 60 درصد کار هم انجام شده بود، متأسفانه با تغییر معاون وزیر راه که همان مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری است، صورتجلسه نادیده گرفته شده و سبب توقف در روند کار شد.

وی با اشاره به این که این چالش از سال 1398 تاکنون در سطح استان وجود دارد اظهار کرد: باید گفت طرح های هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر همچنان در انتظار تعیین تکلیف سایت 48 هکتاری است، ضمن آن که مدیران استانی و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر بارها این موضوع را پیگیری کرده اند، اما متأسفانه همچنان نتیجه ای در بر نداشته است.

محرری در عین حال به سایت 32 هکتاری پردیسان برای پشتیبانی سکونتگاه های غیررسمی در حاشیه شهر قم و همچنین املاک زیر دکل های برق فشار قوی توجه داد و گفت: این منبع بر اساس مصوبه هیئت دولت و از 10 سال قبل برای سکونتگاه های غیررسمی و املاک زیر دکل اختصاص داده شده، اما این مورد نیز به همان سرنوشت سایت 48 هکتاری دچار شده و بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات قانونی شهرداری از وزارت راه و شهرسازی

پیگیری مطالبات قانونی شهرداری از وزارت راه و شهرسازی