مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-15اجتماعي

توزیع فضای آموزشی در کشور متعادل نیست/توجه دولت به مدرسه سازی


وزیر آموزش و پرورش، مدرسه سازی را رونق بخش عرصه های حیات اجتماعی و فردی دانست و گفت: دغدغه خیّرین مدرسه ساز بیانگر نگاه بلند آنها به آینده و پیشرفت کشور است.

- وزیر آموزش و پرورش، مدرسه سازی را رونق بخش عرصه های حیات اجتماعی و فردی دانست و گفت: دغدغه خیّرین مدرسه ساز بیانگر نگاه بلند آنها به آینده و پیشرفت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میزایی در نشست صمیمانه جمعی از خیّرین مدرسه ساز با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه حضور گره گشای خیرین موجب شده گام های بلندی در جهت توسعه فضاهای آموزشی برداشته شود، گفت: رفیع ترین بنا، بنای مدرسه است که رفیع تر از جاده، سد، کارخانه و نیروگاه است، زیرا اگر به محصول نهایی همه این ها توجه کنیم، هیچ کدام به پای عرصه سازندگی آدم ها نمی رسد؛ مدرسه سازی می تواند همه عرصه های حیات اجتماعی و فردی ما را رونق ببخشد و هیچ چیزی قابل مقایسه با کاری که در مدرسه انجام می شود، نیست.

وی افزود: یک بال مدرسه سازی این است که دانش آموزان صاحب فضای آموزشی می شوند اما سمت دیگری دارد و این است که هرچقدر جامعه نسبت به این پدیده حساس تر باشد، بلوغش بیشتر می شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: اینکه در طرح آجر به آجر عنوان کردیم که مردم حتی با مبلغ کمی برای مدرسه سازی مشارکت کنند، به این دلیل است که این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع فضای آموزشی در کشور متعادل نیست/توجه دولت به مدرسه سازی

توزیع فضای آموزشی در کشور متعادل نیست/توجه دولت به مدرسه سازی