مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-15پزشكي

شیوه نامه «دوره مشاهده گری» به منظور همکاری اعضای هیات علمی تصویب شد


شیوه نامه «دوره مشاهده گری» با هدف همگرایی دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم و دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت به تصویب هیات رییسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی رسید.

- شیوه نامه دوره مشاهده گری با هدف همگرایی دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم و دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت به تصویب هیات رییسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر محمدرضا خدایی معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به توضیح در مورد شیوه نامه دوره مشاهده گری و فرم جدید ترفیع پایه اعضای هیات علمی پرداخت.

وی در باره شیوه نامه دوره مشاهده گری گفت: هدف این شیوه نامه همگرایی دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم و دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت است و با تفاهم نامه منعقده در این خصوص که به امضای معاونان آموزشی و پژوهشی دو وزارتخانه علوم و بهداشت (چهار امضاء) رسیده است، سه شیوه نامه به همه دانشگاه ها ابلاغ شده است که یکی از آن شیوه نامه ها، شیوه نامه دوره مشاهده گری است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در همین راستا، به همکاری آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد که این همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه «دوره مشاهده گری» به منظور همکاری اعضای هیات علمی تصویب شد

شیوه نامه «دوره مشاهده گری» به منظور همکاری اعضای هیات علمی تصویب شد