مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-15اقتصادي

نباید اجازه بدهیم که در خراسان رضوی کارگری بیکار و یا واحدی تعطیل شود


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 6 هزار واحد تولیدی در استان وجود دارد، گفت: نباید اجازه بدهیم که کارگری بیکار و یا واحد تولیدی تعطیل شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی برطرف کنیم، همچنین موانع را برداریم و در این راستا تلاش ما بر این بوده که وضعیت اقتصادی را تثبیت کنیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 6هزار واحد تولیدی در استان وجود دارد، بیان کرد: نباید اجازه بدهیم که کارگری بیکار و یا واحد تولیدی تعطیل شود؛ باید تلاش کرد تا وضعیت موجود را تثبیت کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید اقدامات، کارهای زود بازده و اثرگذار باشند، تصریح کرد: در حوزه کمک به واحد های صنعتی، اولین استان بودیم که تفاهم نامه پانزده هزار میلیارد ریال منابع ارزان قیمت که کمک فنی اعتباری از سوی دولت است را به امضاء رساندیم.

وی با اشاره به سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به مشهد، تاکید کرد: در این سفر دستاوردهای خوبی برای استان خراسان رضوی به ارمغان آمد، از جمله در بخش عمرانی 1500 میلیارد تومان که 800 میلیارد آن ویژه پروژه های راه و 700 میلیارد تومان دیگر مربوط به پروژه های آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه بدهیم که در خراسان رضوی کارگری بیکار و یا واحدی تعطیل شود

نباید اجازه بدهیم که در خراسان رضوی کارگری بیکار و یا واحدی تعطیل شود