مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-15سياسي

تمدید محدودیت های کرونایی در قزوین/ رکورد بستری بیماران شکست


فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین از تمدید محدودیت های کرونایی در این استان تا هفته آینده خبر داد و افزود: با توجه به تداوم وضعیت قرمز و افزایش ابتلا به این ویروس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین  به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی،  فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری آماده شود.

حبیبی با تاکید بر اینکه زنجیره انتقال فقط توسط مردم می تواند قطع شود، افزود: افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی راهکار نیست بلکه باید تلاش کنیم تا زنجیره انتقال قطع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه کرونای جهش یافته بدون علائم است، افزود: از هر 2 نفری که برای تست کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند یک نفر کرونای مثبت دارد و در واقع میزان مثبت شدن تست از 9 درصد در 15 روز گذشته به 50 درصد رسیده است.

   فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه تنها راه باقی مانده اعلام عزای عمومی برای کرونا است، افزود: رکورد ابتلا به این بیماری در طول 14 ماه گذشته، دیروز شکسته شده است و بیشترین آمار بستری در استان روز گذشته به 640 بیمار کرونایی رسیده که این آمار نسبت به گذشته بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید محدودیت های کرونایی در قزوین/ رکورد بستری بیماران شکست

تمدید محدودیت های کرونایی در قزوین/ رکورد بستری بیماران شکست