مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-15سياسي

چگونه حرمت ماه مبارک رمضان را نگه داریم؟/معنای روزه داری از زبان امام سجاد(ع)


محمد علی انصاری مفسر قرآن و نهج البلاغه، در شرح دعای 44 صحیفه سجادیه به اقسام روزه داری از زبان امام سجاد(ع) می پردازد.

- محمد علی انصاری مفسر قرآن و نهج البلاغه، در شرح دعای 44 صحیفه سجادیه به اقسام روزه داری از زبان امام سجاد(ع) می پردازد.

خبرگزاری مهر ، گروه دین و آیین: محمد علی انصاری، مفسر قرآن کریم و استاد حوزه و دانشگاه به تفسیر آیاتی از قرآن کریم و بیانات امیر حکمت و بلاغت امیرمومنان علی (ع) و شرح دعاهای صحیفه سجادیه پرداخته است که به صورت روزانه و موضوعی، در ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان خواهد شد.

در روز دوم ماه مبارک رمضان محمدعلی انصاری مفسر قرآن در بیان ورود به ماه مبارک رمضان به شرح و تفسیر دعای 44 صحیفه سجادیه پرداخته است که در ادامه می خوانید: در عباراتی دیگر از دعای 44 صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) می فرمایند: اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَلْهِمْنَا مَعْرِفَهَ فَضْلِهِ وَ إِجْلَالَ حُرْمَتِهِ، وَ التَّحَفُّظَ مِمَّا حَظَرْتَ فِیهِ، وَ أَعِنَّا عَلَی صِیَامِهِ بِکَفِّ الْجَوَارِحِ عَنْ مَعَاصِیکَ، وَ اسْتِعْمَالِهَا فِیهِ بِمَا یُرْضِیکَ حَتَّی لَا نُصْغِیَ بِأَسْمَاعِنَا إِلَهی لَغْوٍ، وَ لَا نُسْرِعَ بِأَبْصَارِنَا إِلَی لَهْوٍ خدایا! بر محمّد و آلش درود فرست و شناخت برتری این ماه و بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه حرمت ماه مبارک رمضان را نگه داریم؟/معنای روزه داری از زبان امام سجاد(ع)

چگونه حرمت ماه مبارک رمضان را نگه داریم؟/معنای روزه داری از زبان امام سجاد(ع)