مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-15سياسي

شعار سال را باید با قدرت عملیاتی کنیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان با تاکید بر عملیاتی کردن شعار، حمایت از تولید را رمز پیروزی در جنگ اقتصادی موجود دانست.

- خالد جعفری امروز(26 فروردین ماه) در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان با بیان اینکه در سال جاری باید گفتگوی دولت و بخش خصوصی جدی تر و کاربردی تر باشد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شعار سال را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها عنوان کردند و باید همه همت ما عملیاتی و اجرایی شدن کامل این شعار باشد.

وی افزود: اولین جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به بررسی چگونگی عملیاتی شدن شعار سال و با هدف مانع زدایی از تولید برگزار شد تا با راهکارهای روشن و شفاف بتوانیم در سل پیش رو عملکرد بهتری داشته باشیم.

جعفری با بیان اینکه بیش از 14 ماه است که استان و کشور درگیر بیماری کرونا است و جدای از این بیماری با یک جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم ها نیز روبرو بودیم، تصریح کرد: تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی و غلبه بر تحریم های دشمنان حمایت از تولید و فعالیت های اقتصادی است.

معاون اقتصادی استاندار کردستان حمایت دستگاه های نظیر امور مالیاتی، بیمه و بانک ها از تولید را ایجاد کننده رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: اقدام امور مالیاتی در بستن گلوگاه های فرار مالیاتی و دریافت مالیات از فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال را باید با قدرت عملیاتی کنیم

شعار سال را باید با قدرت عملیاتی کنیم