مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-15سياسي

بررسی واکنش مردم در شبکه های اجتماعی بعد از حادثه نطنز / اگر نزنیم، می زنند!


حادثه خرابکاری در بخش هایی از تاسیسات نطنز طی روزهای گذشته ضمن بازتاب های متعدد و گسترده در رسانه های جریان اصلی داخل و خارج، با موجی از واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی نیز همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، براساس رصد دیتاک، کاربران شبکه های اجتماعی با 79,158 هزار بار استفاده از هشتگ #نطنز نسبت به اقدام خرابکارانه در تاسیسات هسته ای واکنش نشان داده اند؛ این واکنش ها بخشی با تاکید بر گزاره اگر نزنیم می زنند  بوده است و برخی هدف را بی اثرکردن مذاکرات در وین  عنوان کرده اند اما رویکرد غالب فعالان با سویه مطالبه جدی، ضرورت اقدام بازدارنده و درخور و بدون انفعال ایران با چنین اقداماتی بوده است.

بر اساس بررسی دیتاک ، کاربران توییتر از توییت علی اکبر رائفی پور که با اشاره به سخنان ظریف مبنی بر انتقام #نطنز را با پیشرفت های هسته ای می گیریم،نوشته است ریشه ای ترین و قاطع ترین انتقام به زباله دان فرستادن لیبرال ها در انتخابات پیش رو است.

#دولت_جوان_انقلابی  با 2949هزار ریتوییت و 7499 لایک به عنوان پرریتوییت ترین و پرلایک ترین محتوا حمایت کردند.

همچنین کاربران در این بستر با 149٫3 هزار توییت، 118٫6 ریتوییت و 955٫1 هزار لایک و 6235 پست در ساعت اقدام به کنشگری درباره اتفاق نط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی واکنش مردم در شبکه های اجتماعی بعد از حادثه نطنز / اگر نزنیم، می زنند!

بررسی واکنش مردم در شبکه های اجتماعی بعد از حادثه نطنز / اگر نزنیم، می زنند!