مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-15اقتصادي

بیش از 95 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شد


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کردستان گفت: 95 هزار و 500 میلیارد ریال در سال 99 تسهیلات بانکی پرداخت شد که رکوردی برای استان کردستان به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اشرف یوسفی پیش از ظهر امروز در نشست شورای  گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بانکها بعنوان شتابدهنده اقتصاد کشور در حفظ و افزایش تولید و اشتغال زایی اقدامات قابل قبولی ارائه داد ه اند و بدون سیستم بانکی کشور تامین مالی برای بنگاههای اقتصادی غیرممکن است.

وی با اشاره به اینکه بالای 90 درصد از تامین مالی ها توسط بانک ها انجام می گیرد، افزود: بانکها با تمام توان برای تحقق شعار سال امسال نیز فعالیت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سال 99 حدود 95 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که نسبت به سنوات گذشته در کردستان اقدام بی نظیری بود و رکوردی برای پرداخت تسهیلات در استان به شمار می رود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کردستان اعلام کرد: پرداخت تسهیلات یاد شده توسط 15 بانک استان انجام شده و اگر آمار مابقی بانک ها را اخذ کنیم عدد بیشتری را خواهیم داشت.

یوسفی تصریح کرد: در سال 99 بدلیل تحریم های ظالمانه، عدم دسترسی بانک ها به شعبات خارج از کشور و عدم امکان مبادلات پول با خارج کشور بدترین شرایط برای ارائه خدمات را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شد

بیش از 95 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شد