مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-15اقتصادي

شفافیت پشت درب های بسته/ تب سیمان در قشم کی فروکش می کند؟


زمان فروکش کردن تب سیمان در جزیره قشم علی رغم شفاف سازی مسائل آن پشت درب های بسته، همچنان برای قشموندان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، 23 فرودین ماه امسال بود که لب به سخن گشودن مدیرعامل شرکت سیمان قشم پیرامون مسائل و مشکلات کمبود سیمان در این جزیره، موج جدیدی از مطالبه گری را ایجاد کرد.

این مقام مسئول در حالی ضعف در حوزه نظارتی را از مهمترین عوامل کمبود سیمان در شهرستان قشم و به صف شدن اشخاص حقیقی و حقوقی برای تامین این محصول عنوان کرد که پیش از این افکار عمومی صادرات توسط شرکت سیمان قشم و بی توجهی آن نسبت به نیازهای جزیره را عامل کمبود سیمان قشم می دانستند.

مشروح این مباحث با طرح یک سوال طی گزارشی تحت عنوان مورد بازخوانی قرار دهید.

کشف 2 احتکار و 2 عامل گرانفروش سیمان در قشم پس از این ماجرا، رییس اداره و اماکن را از جمله مهمترین مسوولان نظارت و تنظیم بازار در این شهرستان به شمار آورد.

این مقام مسئول با تصریح اینکه در بازدید از سه عامل فروش سیمان در سطح شهرستان قشم با مشکلات توزیع از سوی آنان روبه رو شدیم که با تشکیل پرونده متصدیان این واحدها را به دادگاه معرفی کردیم ، از شناسایی 2 عامل توزیع گرانفروش و یک عامل احتکار پرده برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت پشت درب های بسته/ تب سیمان در قشم کی فروکش می کند؟

شفافیت پشت درب های بسته/ تب سیمان در قشم کی فروکش می کند؟