مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-15ورزشي

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الاهلی/ در ذهن فرهاد مجیدی چه می گذرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اولین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در این تورنمنت، - استقلال تهران در اولین هفته از فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اولین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در این تورنمنت، از ساعت 00:45 فردا باید در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله برابر الاهلی عربستان قرار بگیرد.

الاهلی عربستان در حالی به این رقابت ها وارد شده است که لارنسیو ریجکامف از رومانیا به تازگی هدایت این تیم را برعهده و مصاف با استقلال اولین حضور او روی نیمکت این تیم متمول سعودی خواهد بود.

تیم الاهلی در لیگ عربستان طی 6 بار آخرش نتیجه را به رقبا واگذار کرده است و با سرمربی جدید برای برطرف کردن این آمار به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آمده است.

استقلال تهران بدون مصدوم و محروم به رقابت های آسیایی رسیده است و تنها محمد دانشگر سفر به جده را به دلیل مسائل انضباطی از دست داده و به غیر از او تمامی بازیکنان در اختیار کادرفنی بودند که خبر بسیار خوبی برای کادرفنی این تیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الاهلی/ در ذهن فرهاد مجیدی چه می گذرد؟

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الاهلی/ در ذهن فرهاد مجیدی چه می گذرد؟