مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-15اقتصادي

سهام عدالت متوفیان چگونه منتقل می شود؟


آمارها از فوت سه میلیون نفز از دارندگان سهام عدالت حکایت دارد، در حالی که تاکنون سهام عدالت 120 هزار نفر از اموات به وراث منتقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر به زمان برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری استانی مانده است، تکلیف سهام عدالت حدود سه میلیون نفر مشخص نیست؛ سه میلیون نفری که از ابتدای واگذاری سهام عدالت تاکنون فوت کرده اند.

به گفته حسین فهیمی، سخنگوی ستاد سهام عدالت تا به حال حدود 120هزار نفر مراجعه کرده اند و سهام متوفیان به وراث منتقل شده است.

از میان 49 میلیون نفر سهامدار سهام عدالت در سطح کشور 19 میلیون نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود و 30 میلیون نفر نیز روش غیرمستقیم را برای این کار انتخاب کرده اند که گروه دوم سهامداران شرکت های سرمایه گذاری استانی محسوب می شوند.

مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری استانی از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد برگزار می شود و وراث افراد متوفی در این مرحله امکان مشارکت در انتخابات شرکت های استانی سهام عدالت را نخواهند داشت؛ به استثنای بیش از 100 هزار نفری که اقدام کردند و سهام به وراثشان منتقل شده است.

نحوه انتقال سهامانتقال سهام عدالت به وراث، نیازمند مراجعه وراث به مراجع قضایی برای گرفتن گواهی حصر وارثت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت متوفیان چگونه منتقل می شود؟

سهام عدالت متوفیان چگونه منتقل می شود؟