مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-15اقتصادي

ضرورت احراز هویت سهامداران عدالت مدیریت غیرمستقیم در سامانه سجام


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان گفت: سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، باید برای حفظ حقوق خود و بهره مندی از مزایای این سهام در اولین فرصت نسبت به تکمیل اطلاعات در سامانه سجام اقدام کنند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان گفت: سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، باید برای حفظ حقوق خود و بهره مندی از مزایای این سهام در اولین فرصت نسبت به تکمیل اطلاعات در سامانه سجام اقدام کنند.

علی صبوحی در خصوص آخرین وضعیت مشمولان سهام عدالت کشور و استان و زمان برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان اصفهان، اظهار کرد: سهامداران سهام عدالت در کل کشور 49 میلیون و 152 هزار و 741 نفر هستند که از این تعداد 2 میلیون و 661 هزار و 831 نفر، در استان اصفهان هستند.

وی افزود: از این تعداد 32 درصد معادل 854 هزار و 903 نفر مدیریت مستقیم و 68 درصد معادل یک میلیون و 806 هزار و 928 نفر مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت خود را به ارزش 24.

7 هزار میلیارد تومان دارا هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی بورس، که مقرر است مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت به صورت الکترونیکی از نیمه دوم اردیبهشت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احراز هویت سهامداران عدالت مدیریت غیرمستقیم در سامانه سجام

ضرورت احراز هویت سهامداران عدالت مدیریت غیرمستقیم در سامانه سجام