مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-15اقتصادي

فاز اول کارخانه کنسانتره مس رمشک آماده افتتاح است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: فاز اول کارخانه کنسانتره مس در منطقه رمشک با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 420 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

- مسلم مروجی فرد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی کارخانه مس رمشک  در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این بازدید پیرو دستور استاندار کرمان در جلسه رفع موانع تولید که هفته گذشته با حضور وی درخصوص حل مشکلات کارخانه فرآوری مس در رمشک برگزار شده بود، انجام شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان افزود: در بازدید از روند اجرایی و فعالیت فاز اول و همچنین عملیات ساخت فاز دوم کارخانه، موانع و مشکلات پیش روی طرح جهت فعالسازی مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: با توجه به محرومیت منطقه رمشک و نیاز به توسعه پایدار، اشتغالزایی در منطقه و بر اساس شعار سال که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است، مقرر شد دستگاه های اجرایی در راستای کمک به این واحد فرآوری معدنی با نگاه مثبت، تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

مروجی فرد ادامه داد: فاز اول این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 420 میلیارد ریال، اشتغالزایی مستقیم 70 نفری و ظرفیت تولید سالانه 2400 تن کنسانتره مس، آماده افتتاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول کارخانه کنسانتره مس رمشک آماده افتتاح است

فاز اول کارخانه کنسانتره مس رمشک آماده افتتاح است