مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-15اقتصادي

بزرگترین جهش تاریخ پتروشیمی کشور رقم زده شد


تعهد ما در ابتدای سال 1399 این بود که طرح های پتروشیمی به ظرفیت 25 میلیون تن در سال بهره برداری شوند.

خوشبختانه با تلاش شبانه روزی جمع پرشمار مدیران و کارکنان شاغل در این طرح ها و به رغم فشار بیماری کرونا و تحریم های شدید علیه صنعت نفت، - وزیر نفت گفت: تعهد ما در ابتدای سال 1399 این بود که طرح های پتروشیمی به ظرفیت 25 میلیون تن در سال بهره برداری شوند.

خوشبختانه با تلاش شبانه روزی جمع پرشمار مدیران و کارکنان شاغل در این طرح ها و به رغم فشار بیماری کرونا و تحریم های شدید علیه صنعت نفت، این مجموعه سربلند است که بزرگترین جهش تاریخ پتروشیمی کشور را در سال 99 رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه امروز در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت با بیان اینکه نه تنها طرح های جهش دوم پتروشیمی را به سامان و اکثرشان را به پایان رساندیم بلکه ریل گذاری مستحکمی هم برای دولت بعد انجام دادیم، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در دوران تحریم یکی از ارکان مقاومت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ریل گذاری محکمی برای دولت آینده در زمینه تامین خوراک که از اهداف ما بوده، انجام شده و خوراک برای طرح های جهش دوم و سوم تامین شده است، گفت: طرح استحصال اتان پالایشگاه پارسیان سپهر به عنوان چهاردهمین طرح از 17 طرحی که برنامه ریزی شده بود به بهره برداری می رسد؛ در این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین جهش تاریخ پتروشیمی کشور رقم زده شد

بزرگترین جهش تاریخ پتروشیمی کشور رقم زده شد