مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-15سياسي

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با جانباز بابلسری


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با جانباز سرافراز قطع نخاعی هانی آقاجانی دیدار و از صبوری، استقامت و پایمردی یادگار عرصه دوران دفاع مقدس دلجویی به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام جواد یوسف پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با جانباز سرافراز قطع نخاعی هانی آقاجانی دیدار و از صبوری، استقامت و پایمردی یادگار عرصه دوران دفاع مقدس دلجویی به عمل آورد.

وی پس از این دیدار طی گفت وگویی جانبازان را مردان بی ادعای ایران اسلامی دانست و گفت: جانباز سرافراز هانی آقاجانی همانند دیگر جانبازان این سرزمین پهناور نمونه بارز غیرت و مردانگی است و موجب افتخار و سربلندی جامعه ما محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه عدم تجلیل و تکریم از زحمات و سختی های طاقت فرسای جانبازان عزیز (عوارض ناشی از دوران جنگ)، یک نوع ناسپاسی است عنوان کرد: همه دستگاه ها و مسؤولین باید به این اسوه های بی نظیر و قهرمانان واقعی تاریخ انقلاب اسلامی ایران احترام بگذارند و این اصل مهم را برای خود یک وظیفه شرعی و دینی بدانند.

  یوسف پور با اشاره به اینکه ملت شریف ایران دلاورمردی و از خود گذشتگی شهدای والامقام، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز را هرگز از یاد نخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با جانباز بابلسری

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با جانباز بابلسری