مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-15سياسي

طرح تفکیک پسماند از مبدا در بوشهر/ زباله خشک بدهید، اقلام بهداشتی بگیرید


در آیینی با حضور شهردار و رییس شورای شهر بوشهر، طرح تفکیک پسماندهای خانگی از مبدا در بندر بوشهر صبح امروز از سر گرفته شد.

- مسعود غلامزاده در این آیین اظهار داشت: موضوع پسماند و مدیریت صحیح و اصولی آن یکی از مهمترین دغدغه هایی است که ذهن تصمیم گیران حوزه مدیریت شهری را به خود جلب کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر افزود: هدف اصلی از اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماندها، ارتقاء سطح آگاهی عمومی در ارتباط با کاهش تولید زباله، جلب مشارکت شهروندان در دفع بهداشتی زباله، اطلاع رسانی از فواید بازیافت و بازگشت مواد قابل استفاده به چرخه تولید و همچنین آموزش و تشویق عموم به تفکیک پسماندهای خشک و تر است.

وی افزود: پس از اجرای یک طرح مطالعاتی و آموزش چهره به چهره شهروندان، طرح تفکیک پسماند از مبدا از سال 1390 در بندر بوشهر با استقرار چهار ایستگاه شهری آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان از این طرح و ارائه آموزش چهره به چهره به هفت هزار نفر طی سال های 90 تا 92، از ابتدای سال 93 چهار ایستگاه دیگر نیز راه اندازی شد تا کار دریافت پسماندهای خشک خانگی ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیک پسماند از مبدا در بوشهر/ زباله خشک بدهید، اقلام بهداشتی بگیرید

طرح تفکیک پسماند از مبدا در بوشهر/ زباله خشک بدهید، اقلام بهداشتی بگیرید