مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-15ورزشي

رییس جدید هیئت جودو تبریز منصوب شد


ابوالفضل زارع به عنوان رییس جدید هیئت جودو شهرستان تبریز منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تشریح اهداف هیئت جودو شهرستان تبریز پرداخت و گفت: در سال جدید ایجاد بستر رشد و تعالی، نشاط و فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد جامعه و قشر نوجوان و جوان، ارتقا سطح ورزش جودو شهرستان تبریز از لحاظ فنی و تاکتیکی، آموزش و ارتقا سطح آموزش و مربیان فعلی و توانمند سازی و برگزاری کلاس های مربیگری از اهم فعالیت های این هیئت خواهد بود.

وی افزود: ارتقا سطح داوری شهرستان تبریز و تربیت نسل نو داوری، افزایش تعداد کلاس های ورزشی جودو در سطح شهرستان تبریز، همکاری و تعامل سازنده با اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و هیأت های ورزشی مرتبط، همکاری با ادارات مرتبط با نسل جوان و نوجوان و کشف استعدادهای جدید (آموزش و پرورش – بسیج و…) همچنین افزایش تعداد قهرمانان استانی و منطقه ای و محلی از دیگر اهداف ما در سال 1400 است.

رییس هیئت جودو شهرستان تبریز در ادامه ایجاد ارتباط نزدیک و استفاده از تجارب پیشکسوتان رشته جودو و استفاده از نظریات کارشناسان امر ورزش را از اهداف خود اعلام کرد.

زارع در خصوص برنامه های این هیئت برای تحقق اهداف پیش بینی شده نیز گفت: برگزاری کلاس های مربیگری و داوری و بازآموزی در طول سال، برگزاری کلاس های مرتب آموزش، شناسایی پتانسیل مکان های موجود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیئت جودو تبریز منصوب شد

رییس جدید هیئت جودو تبریز منصوب شد