مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-15اقتصادي

دعوت از تجار ترکیه ای برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بیش از 50 درصد سرمایه گذاران شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز از ترکیه هستند، اضافه کرد: منطقه آزاد تجاری ارس برای فعالیت های اقتصادی تجار و بازرگانان خارجی مناسب است و از سرمایه گذاران کشور ترکیه به خصوص تجار استان .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بیش از 50 درصد سرمایه گذاران شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز از ترکیه هستند، اضافه کرد: منطقه آزاد تجاری ارس برای فعالیت های اقتصادی تجار و بازرگانان خارجی مناسب است و از سرمایه گذاران کشور ترکیه به خصوص تجار استان ترابوزان دعوت می کنیم تا در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

محمدرضا پورمحمدی در ارتباط تصویری با استاندار ترابوزان ترکیه، افزود: پیوندهای تاریخی، فرهنگی و دینی دو کشور بزرگ منطقه، سرمایه بسیار بزرگی است که باید از آن مراقبت کنیم و خوشبختانه مرزهای دو کشور نیز 100ها سال مرز صلح و دوستی بوده است.

وی ادامه داد: علاقمند به توسعه روابط دوجانبه در همه زمینه ها هستیم و از هر گونه پیشنهادی به منظور توسعه و گسترش همکاری ها استقبال می کنیم.

وی با بیان این که توسعه همکاری های تجاری، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای همسایه جزو اولویت های جمهوری اسلامی است، گفت: این سیاست اصولی در آذربایجان شرقی هم با جدیت دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از تجار ترکیه ای برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس

دعوت از تجار ترکیه ای برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس