مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-15پزشكي

تکذیب فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار بر اثر تزریق واکسن کرونا


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با رد شایعه مرگ دو نفر بر اثر واکسن کرونا، گفت: واکسن کرونا به اکثر کادر درمان تزریق شده، - اما تاکنون عوارض خاصی در سبزوار مشاهده نشده است.

محمد باقرزاده در گفتگو با به آن ها تزریق شده موارد به صورت دقیق از طرف مسئولان شهرستانی و کشوری رصد و پیگیری می شود، افزود: فوت دو نفر از کادر درمانی سبزوار تاکنون هیچ گونه ارتباطی با تزریق واکسن نداشته است.

باقرزاده با درخواست از مردم برای دامن نزدن به شایعات، اظهار کرد: این روزها بسیاری از پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تا به امروز برای پیشگیری از بیماری کرونا در کل کشور بسیاری از کادر درمانی واکسینه شده اند، اما هیچ گونه مورد خاصی از آثار تزریق واکسن در ایران گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد، گفت: مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلاء به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به اینکه روزانه حدود 300 نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حال انجام است، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار بر اثر تزریق واکسن کرونا

تکذیب فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار بر اثر تزریق واکسن کرونا