مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-15پزشكي

ضرورت ایجاد اهرم های تشویقی و انگیزشی برای فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر بتوانیم در مسیر تقویت فعالیت های پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی، با تدوین آیین نامه ای، - معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر بتوانیم در مسیر تقویت فعالیت های پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی، با تدوین آیین نامه ای، یکسری از فعالیت های دانشجویان را هدفمندتر و ضابطه مندتر کرد، می توانیم به اهداف خوبی دست یابیم.

به عبارتی اگر بتوان در قالب شیوه نامه یا آیین نامه ای، اهرم های تشویقی و انگیزشی برای دانشجویان بابت فعالیت های علمی و تحقیقاتی، ایجاد کنیم، دانشجویان بیشتر نسبت به انجام فعالیت های علمی و تحقیقاتی ترغیب می شوند و فعالیت آنها منتج به اخذ یک مدرک معتبر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبرحقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت درنشست هم اندیشی معاونان آموزشی ، فرهنگی و دانشجویی و فناوری و تحقیقات وزارت بهداشت که با موضوع انجمن های علمی دانشجویی و راهکارهای گسترش فعالیت های این نهاد دانشجویی، در سالن اجتماعات معاونت آموزشی برگزار شد.

ضمن ابراز خرسندی به خاطر برگزاری این نشست اظهار کرد: باید تلاش کنیم در هر دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی، در مسیر فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی، به اهداف متعالی دست یابیم و این اهداف متعالی، ایجاد نمی شود مگر با تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد اهرم های تشویقی و انگیزشی برای فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان

ضرورت ایجاد اهرم های تشویقی و انگیزشی برای فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان